Pierderea somnului provoca creșterea în greutate

Legătura dintre obezitate și privarea de somn | Fundația Somn - Subiecte De Somn

Home » Stiinta » De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Ioana Matei Totuși, somnul este un factor adesea neglijat, iar acesta joacă un rol foarte important.

modalități de a pierde în greutate în două săptămâni

Durata recomandată de somn pentru adulți este între șapte și nouă ore pe noapte, însă mulți oameni dorm mult mai puțin de atât. Un somn prea scurt rezultă în pierderea de masă musculară În mod normal, scopul pierderii în greutate este de a reduce grăsimea corporală în timp ce masa musculară este păstrată pe cât de mult posibil.

Cu toate acestea, acum înțelegem că greutatea corporală este mai mult decât o simplă funcție a comportamentului. Genetica, statutul socio-economic, mediul comunitar, stresul și sănătatea generală joacă un rol în greutatea cuiva. În plus, cât de bine sau prost dormi poate afecta creșterea și pierderea în greutate, deoarece pierderea somnului este una dintre factori de risc pentru obezitate. Este un ciclu frustrant, dar ajutorul este disponibil pentru persoanele care sunt supraponderale sau obeze pentru a îmbunătăți somnul și efectele asupra sănătății asociate cu pierderea somnului. Cum duce lipsa de somn la creșterea în greutate?

Un somn prea scurt poate determina cât de multă grăsime este pierdută, precum și cât din masa musculară este păstrată în timpul unei diete restrictive.

Un studiu a concluzionat că în jur de 5,5 ore de somn în fiecare noapte, timp de două săptămâni, în timpul unei diete restrictive, au dus la mai puțină grăsime corporală pierdută în comparație cu 8,5 ore de somn în fiecare noapte.

Pierdeti in greutate in timpul somnului

Însă, această durată de somn a rezultat și în pierderea mai mare de masă musculară. Hormonii care influențează apetitul Există mai multe motive pentru care somnul mai scurt este asociat cu o greutate mai mare a corpului și pentru care afectează pierderea de kilograme.

Acestea variază de la schimbări de metabolism, apetit și până la alegerile alimentare. Totodată, somnul influențează doi hormoni importanți pentru corpul nostru și care au legătură cu apetitul, anume leptina și grelina. Cum poate duce lipsa de somn la creșterea în greutate Studii anterioare au arătat că limitarea somnului crește nivelul de grelină și îl reduce pe cel de leptină.

pierde greutatea buricului rapid într o săptămână

Așadar, această combinație ar crește apetitul unei persoane, astfel încât limitarea de calorii ar deveni mai dificil de suportat și ar putea face ca o persoană să mănânce în exces. În consecință, creșterea consumului de alimente din cauza schimbărilor hormonale ar putea rezulta în creșterea în greutate.

  • Arderea grăsimilor vlcc
  • Slimming center kulim
  • Semne de alarma: pierdere in greutate (scadere in greutate) involuntara | terapiegiurgiu.ro
  • Cinderella ceai pentru pierderea în greutate
  • Semne de alarma: crestere inexplicabila in greutate | terapiegiurgiu.ro
  • Pierdeti in greutate in timpul somnului
  • Pierderea în greutate dickson
  • Legătura dintre obezitate și privarea de somn | Fundația Somn - Subiecte De Somn

Asta înseamnă că, pe termen lung, lipsa de somn ar putea duce la creșterea în greutate. Așa că, un somn bun și liniștit ar trebui să fie o prioritate.

Sus - Dormiti suficiente ore. Cei mai multi dintre oameni au nevoie de ore de somn pe noapte.

Somnul influențează și glucoza serică De asemenea, cercetătorii au descoperit că zonele din creier responsabile cu recompense sunt mai active când vine vorba de hrană atunci când o persoană doarme puțin șase nopți cu doar patru ore dormite în comparație cu oamenii care dorm mai bine șase nopți cu nouă ori dormitescrie Science Alert.

Durata somnului mai influențează și metabolismul, în mod special glucoza serică.

  1. De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate
  2. Lipsa somnului si cresterea in greutate
  3. Somnul și greutatea noastră se plimbă de mână - iată de ce!
  4. Ultra mega fat burners review
  5. Și aici mă refer la alimentația sănătoasă, activitatea fizică, echilibrul psiho-emoțional, și nu în ultimul rând, somnul.
  6. Surse de informatie Semne de alarma: crestere inexplicabila in greutate Cresterea inexplicabila in greutate inseamna acumularea kilogramelor in conditiile in care se mentine acelasi aport de alimente sau lichide si nu se modifica nivelul activitatii fizice.

Atunci când consumăm alimente, corpurile pierderea somnului provoca creșterea în greutate eliberează insulină, hormonul care ajută la procesarea glucozei din sânge. Totuși, lipsa de somn poate afecta răspunsul la insulină al corpului, astfel reducând abilitatea sa de a procesa glucoza.

arde grăsime în brațe

Vă mai recomandăm să citiți și:.

Mai multe despre acest subiect