Puteți pierde în continuare grăsimea când este însărcinată,

Încă arătați însărcinată aici; s Cum să-ți tonifiez burta post-sarcină!

Mergeți pentru un masaj complet al corpului Ați avut recent un copil, dar încă arătați însărcinată? Este o burtă rotundă care te face să crezi că nu vei putea pierde niciodată grăsimea din burtă? Ei bine, majoritatea mamelor noi se confruntă cu această problemă, dar hei, a durat nouă luni până când burta ta s-a întins, s-a acomodat și să-ți păstreze copilul în siguranță.

Cuvinte cheie de căutare

Deci, va dura ceva timp până când va reveni la starea de pre-sarcină. Cu toate acestea, puteți accelera procesul dacă începeți să aveți grijă acum.

puteți pierde în continuare grăsimea când este însărcinată

În acest articol, am împărtășit 10 sfaturi pentru a pierde grăsimea abdominală după sarcină. Dar, mai întâi, să aflăm de ce încă mai păreți însărcinată și cât timp îți va lua să te întorci în formă. Citiți mai departe… De ce par încă însărcinată?

Sunteți greutate pierde

Shutterstock Iată motivele pentru care s-ar putea să pari încă gravidă. Gândește-te la burta ta ca la un balon. Pe măsură ce bebelușul crește, burta se întinde încet. Acum, când copilul tău iese, balonul nu apare. În schimb, există o eliberare lentă a aerului în interiorul balonului. Și dacă ați observat, baloanele tind să țină puțin aer chiar și atunci puteți pierde în continuare grăsimea când este însărcinată sunt micșorați și cea mai mare parte a aerului este afară.

După nașterea bebelușului, modificările hormonale din corp determină uterul să se micșoreze încet înapoi la forma pre-sarcină.

Dar durează săptămâni până când uterul revine la dimensiunea normală. Mâncarea suplimentară pe care ați consumat-o în timpul sarcinii pentru a vă hrăni bebelușul este stocată sub formă de grăsime. Și, după cum știți, grăsimea de pe burtă este încăpățânată - va fi nevoie de timp și de îngrijire adecvată pentru a vărsa acea grăsime. Cât timp îmi va lua burta să mă micșor? Rareori se întâmplă ca burtica unei proaspete mame să se reducă la normal în doar câteva zile.

puteți pierde în continuare grăsimea când este însărcinată

Pentru majoritatea noilor mami, durează câteva luni pentru a reveni la normal. Din păcate, unele mame nu pierd puteți pierde în continuare grăsimea când este însărcinată de sarcină. Nu vă alarmați pentru că, dacă rămâneți activ, aveți alimente hrănitoare și sănătoase și urmați câteva sfaturi bune, veți putea reduce rapid burta mamei. Deci, să aflăm ce ar trebui să faceți pentru a reduce grăsimea abdominală după sarcină.

Cele mai bune 10 sfaturi pentru a pierde grăsimea abdominală după sarcină 1.

puteți pierde în continuare grăsimea când este însărcinată

Alăptați-vă bebelușul Shutterstock Alăptarea nu numai că ajută la construirea imunității bebelușului, ci și la pierderea grăsimii bebelușului și la reducerea burții de după sarcină. O face prin accelerarea micșorării uterului. Discutați cu medicul dumneavoastră și începeți să alăptați pentru a scăpa de acea puh de burta.

Account Options

Mers Shutterstock Cea mai simplă formă de exercițiu, nu doar după naștere, ci, în general, este mersul pe jos. Nu pare prea mult dintr-o dată, dar atunci când vă reveniți de la durerile frecvente ale corpului, durerile de cap și durerea, este deosebit de benefic. Mai mult, partea distractivă este că micuțul tău ar putea fi tovarășul tău.

A petrece seara făcând o plimbare ușoară în parc este o idee minunată. Purtarea bebelușului într-un pachet frontal este și o idee bună.

Odată ce câștigi controlul asupra corpului tău, poți face modificările necesare.

  1. 10 sfaturi simple pentru a reduce grăsimea abdominală după sarcină - Ingrijirea Pielii -
  2. Modalități sigure de a pierde în greutate când sunteți însărcinată Sunteți greutate pierde Add: sarypyp46 - Date: - Views: - Clicks: Prezentare generală a sănătății seniorului.
  3. Varsta si mostenirea genetica pot contribui la acumularea grasimii la nivelul burtii Greutatea este determinata in mare masura de modul in care echilibrezi caloriile pe care le consumi cu energia pe care o arzi.
  4. Încă arătați însărcinată aici; s Cum să-ți tonifiez burta post-sarcină!

Urmăriți-vă recuperarea cu vizite regulate la medic și continuați în consecință. Obțineți o nutriție bună Shutterstock Multe femei fac greșeala banală, dar dezastruoasă, de a-și sări mesele sau de a înlocui o masă adecvată cu suplimente alimentare după naștere.

Încă arătați însărcinată aici; s Cum să-ți tonifiez burta post-sarcină!

Este crucial să vă mențineți dieta pentru a produce suficient lapte. Ar trebui să fie îmbogățit cu micronutrienți care să ajute la menținerea ciclului metabolic al corpului nou-născutului și să asigure o dezvoltare postnatală adecvată.

Ai încredere în nutriționiști și medici atunci când spun că ai nevoie de energia ta. Antrenament Shutterstock Dacă doriți să pierdeți acea grăsime încăpățânată a burții după naștere, trebuie să vă strecurați în cel puțin de minute de antrenament cardio și de forță. Faceți-o când bebelușul dvs. Antrenează-ți copilul când doarme. Faceți greșeli, flotări, scânduri, scufundări tricepice, genunchi înalți, jogging la fața locului, cricuri pentru salturi, lunges, genuflexiuni, cuțit, bucle bicep, extensii tricep, răsuciri rusești, ridicări de picioare, etc.

Dar mai întâi, trebuie să discutați cu medicul dumneavoastră să știi dacă există exerciții pe care trebuie să le eviți. Practică Anulom-Vilom Shutterstock Vedele și puranele glorifică beneficiile yoga și contribuția sa la reglarea funcțiilor corpului. Yoga își face organele țintă extrem de corecte și, astfel, dă rezultate. Anulom-vilom este un exercițiu de respirație care implică extragerea aerului din diafragmă și menținerea acestuia în abdomen. Contracțiile ritmice regulate implică o strângere considerabilă în timpul inhalării și relaxare în timpul expirațieicare ajută la tonifierea abdomenului superior și inferior.

Meniu cont utilizator

Mențineți o postură dreaptă și, pe măsură ce începeți să vă simțiți mai puternici, creșteți timpul pentru care puteți ține aerul. De asemenea, îmbunătățește digestia prin creșterea peristaltismului sau a mișcării intestinului. Odihnește-te Shutterstock Nerespectarea suficientă cauzează acumularea de toxine în organism, care provoacă inflamații.

Când corpul este într-o stare continuă de inflamație, acesta determină mutarea receptorilor de grăsime în regiunea centrală. Iar moleculele de grăsime sunt stocate în regiunea burticii. Cu un nou-născut în casă, poate deveni puțin dificil să dormi corect, dar odihnește-te cât poți. Evitați dietele extreme Shutterstock Uneori, mamele noi intră în panică și alunecă în depresie după naștere. Și pentru a reveni în formă, iau măsuri extreme și iau diete care îi fac să fie subnutriți și afectează în cele din urmă sănătatea bebelușului.

Să te înfometezi nu te va ajuta niciodată; nu va face decât să înrăutățească situația.

De ce par încă însărcinată?

Discutați cu un dietetician pentru a afla ce, cât și când ar trebui să mâncați pentru a pierde rapid flabul. Eliberați stresul practicând meditația Shutterstock Un nou-născut este o mână destul de mare și, timp de câteva luni, nu veți putea face lucruri care vă plac cum ar fi pictarea, citirea unei cărți etc.

Deci, cel mai bine este să practicați meditația - vă va ajuta să vă concentrați, să minimizați zgomotul de fundal, să eliberați energia negativă din sistem și să vă îmbunătățiți calitatea somnului. Și cel mai important, nu veți deranja somnul bebelușului.

Tipuri de grăsime abdominală

Încercați Belly Wraps Shutterstock La fel ca învelișurile corporale pentru pierderea totală a greutății corporale, învelișurile abdominale sau centurile de maternitate vă ajută să vă ascundeți abdomenul și să accelerați procesul de reducere a uterului la dimensiunea inițială. Aceasta este una dintre cele mai vechi modalități de reducere a grăsimii din burtă.

De asemenea, ajută la îmbunătățirea posturii și reduce durerile de spate. Ce trebuie să faceți este să vă înfășurați secțiunea medie cu o bucată de pânză moale. Asigurați-vă că nu este prea strâns victoza injecție pentru pierderea în greutate efecte secundare prea slab.

Cu toate acestea, puteți folosi și centurile de maternitate disponibile pe piață. Discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a purta centura sau de a vă înfășura burtica cu o cârpă moale. Mergeți pentru un masaj complet al corpului Shutterstock Un masaj poate fi foarte eficient atunci când vine vorba de pierderea greutății corporale fără a fi nevoie să-l transpiri la sala de sport.

Faceți un masaj care vă va viza burtica și va ajuta la reducerea grăsimii din burtă.

Semne de alarmă și sfaturi în sarcină. Semnele nașterii.

Acesta va elibera și distribui grăsimi în organism și va îmbunătăți metabolismul, ajutându-vă astfel să scăpați de grăsimea bebelușului.

Faceți un masaj în fiecare săptămână pentru a vedea cele mai bune rezultate.

Mai multe despre acest subiect