Regim de slabit sala

regim de slabit sala

View Larger Image Programul de alimentatie atunci cand mergi la sala Toata lumea cunoaste importanta sportului in viata noastra.

pierdere în greutate thomas hall

A face sport inseamna, de cele mai multe ori, a trai mai bine si mai mult. Prin sport se elimina tot stresul acumulat intr-o zi de munca, se castiga energie si se obtine o circulatie mult mai buna a sangelui.

January 15, Se spune că mușchii se cresc 30 la sută la sală și 70 la sută în farfurie. Cu alte cuvinte, fără o alimentație corectă, eforturile tale de a face sport cu regularitate s-ar putea să fie inutile.

Chiar daca iti faci abonament la sala si ai un program perfect pentru a-ti atinge targetul sportiv slabire, ingrasare, acumulare de masa muscularaexista un element cheie care poate face diferenta intre c dieta blanda si regim de slabit sala alimentatia. Alaturi de sport, alimentatia are o importanta colosala pentru obtinerea unui corp sanatos.

Ca este partea care face diferenta intre a avea zambetul pe buze cand te uiti in oglinda sau a fi dezamagit ca tragi tare si.

Partea proasta este ca internetul este plin de regimuri alimentare mai mult sau mai putin sanatoase, care promit multe rezultate vizibile, insa ofera extrem de putine. Partea buna este ca nu toate regimurile sunt proaste. In principiu, orice regim bazat pe echilibru alimentar si pe sport, poate aduce sanatate.

Alex Healthy

Ce trebuie sa consumi inainte de antrenament? Inainte de antrenamentul sportiv este bine sa consumi alimente care sa contina atat proteine, cat si carbohidrati. Proteinele sunt cele care iti ajuta muschii sa se desfasoare bine in timpul antrenamentului, in timp ce carbohidratii sunt cei care ofera energie. O alimentatie corecta inainte de orice antrenament poate sa fie reprezentata din cereale integrale, orez, paste, legume verzi, carne de pui sau de curcan si chiar carne de vita.

Sunt de evitat mesele foarte grele, bogate in grasimi, deoarece sunt greu de digerat si nu fac altceva decat sa te sece de energie.

Regim de slabit – ce trebuie sa mananci si sa bei pentru a slabi?

De asemenea, sunt de evitat dulciurile. Carbohidratii simpli din zahar, fac acelasi lucru: te epuizeaza de energie. Ce trebuie sa consumi dupa antrenament? Este bine sa eviti consumul de alimente imediat dupa antrenament. Perioada pe care trebuie sa o lasi intre antrenament si urmatoarea masa este de o ora.

branduri de arzător de grăsime

Cu toate astea, hidratarea este foarte importanta, asadar, asigura-te ca ai mereu la indemana o sticla cu apa. Dupa antrenament este recomandat consumul de legume sau carne slaba de pui sau de peste. Consumul de fructe este si el bun, insa este bine sa te asiguri ca sunt fructe care au un continut mai mare de glucoza decat de fructoza.

DIETA MEA ZILNICA DE 5 ANI 💪🏻 +Secretul Abdomenului

Bananele si regim de slabit sala sunt fructe perfecte pentru o masa luata dupa antrenament. Cum te alimentezi atunci cand nu ai antrenamente?

vblock veterans de pedere

Evident, nu vei consuma alimente doar inainte si dupa antrenament. In zilele fara antrenament, alimentatia este la fel de importanta.

Program de alimentație pentru sală: cum să mănânci corect pentru a crește masa musculară

Obisnuieste-te sa consumi, in fiecare dimineata, alimente bogate in carbohidrati, pentru energia necesara intregii zile. In ceea ce priveste alimentele interzise, exista cateva reguli cat se poate de simple: Nu manca alimente bogate in zahar procesat! Nu bea sucuri carbogazoase!

Probabil din cauza copilăriei ceaușiste mă apucă tremuriciul doar când mă gândesc la regim. Dacă e mâncare pe masă o mănânc.

Evita mezelurile si alimentele procesate. In cateva cuvinte, atata vreme cat alimentele pe care le consumi sunt naturale, sportul si alimentatia iti vor oferi un corp perfect. In caz contrar, ai sanse de a dezvolta boli si de a avea probleme cu estetica corporala.

nu slabesc cu dieta rina

Mai multe despre acest subiect