Ectomorf macrocomenzile de pierdere a grăsimilor

Dieta sportivă Ce program alimentar să adopte

Cum să carbohidrați ciclul pentru a pierde grăsime și a construi musculare Timp de citire: 11 minute Folosirea unui ciclu de carbohidrați pentru a pierde grăsime și a construi mușchi ar putea fi cel mai subevaluat principiu de dietă din jocul de fier.

Ciclismul cu carbohidrați funcționează excepțional de bine atunci când îl pornești corect. Când scopul tău este să-ți construiești un fizic demn, acesta trebuie făcut corect sau rezultatele finale vor fi copleșitoare. O persoană obișnuită face același dans vechi atunci când încearcă să slăbească.

Mănâncă dramatic mai puțin și exercită mult mai mult.

Funcționează Cheat Days? Foaia Cheat Day Cheat

Arată bine pe hârtie, dar la fel ca majoritatea campionilor de hârtie, nu vei ajunge în finală. Când veți ajunge la runda 1, veți fi, fără îndoială, măturați în uitare folosind acest plan.

ectomorf macrocomenzile de pierdere a grăsimilor

Am văzut că mulți oameni merg pe diete ridicole în încercarea de a scădea în greutate doar pentru a sacrifica prețioasa masă musculară. Când își completează dieta, par epuizate și plate.

Nu este nimic în neregulă cu pierderea în greutate în exces pentru a deveni mai slabi.

ectomorf macrocomenzile de pierdere a grăsimilor

Având succes în acest proces, totul se reduce la modul în care îl faceți. Consumul unei diete cu conținut scăzut de calorii și exercițiile fizice excesive cu antrenamente maraton este un plan oribil.

Dietele sportive

Aceasta duce doar la o versiune mai mică, mai slabă și mai puțin musculară a dumneavoastră. Veți fi slăbit, dar acum veți arăta ca Francisco Flaccid. Pur și simplu nu trebuie să fie așa.

Pagina principala Cele 3 chei pentru numărarea raporturilor de macronutrienți Clădire? Doriți să pierdeți niște grăsimi? Ceea ce mănânci este la fel de important ca și modul în care te antrenezi. Creați-vă raportul de macronutrienți cu aceste sfaturi!

Cu totul în viață, există o soluție. Astăzi veți afla cum să folosiți ciclismul cu carbohidrați pentru a pierde grăsime și a construi mușchi. Sportivii, culturistii și lucrătorii de birou pot beneficia de acest lucru.

Cum să carbohidrați ciclul pentru a pierde grăsime și a construi musculare

Ceea ce în cerul albastru este ciclismul cu carbohidrați? Utilizarea unui ciclu de carbohidrați pentru a pierde grăsime este atât de periculos de simplă și eficientă. Mă întreb de ce oricine dorește să câștige mușchi și să piardă grăsime nu îl implementează. Premisa de bază din spatele ciclului de carbohidrați este că vă rotiți cantitățile de carbohidrați în fiecare zi în funcție de activitatea dvs.

De exemplu, o zi de antrenament a corpului inferior și o zi de odihnă ar avea cerințe diferite de aport de carbohidrați. Cantitatea de grăsimi pe care o consumați va fi mai mare în zilele cu conținut scăzut de carbohidrați și mai mică în zilele cu conținut ridicat de carbohidrați.

CEL MAI BUN SFAT PENTRU EXERCIȚII ȘI MÂNCARE PENTRU TIPUL TĂU DE CORP - AB EXERCIȚII - 2021

Carbohidrații și grăsimile sunt ambele surse de energie, iar supraîncărcarea pe ambele nu vă va permite să vă rupeți. Consumul de ectomorf macrocomenzile de pierdere a grăsimilor multe carbohidrați și grăsimi vă va împinge în cele din urmă aportul caloric într-un surplus. A fi într-un surplus caloric este excelent pentru a adăuga masă musculară, dar surplusul nu este excelent pentru pierderea grăsimii corporale.

Ectomorph, endomorph și mesomorph pot suna ca niște rase extraterestre direct dintr-o serie de științe științifice, dar știind care dintre aceste trei tipuri de corpuri vă pot ajuta să vă personalizați planul de antrenament. Nu mai lupta împotriva corpului tău și începe să lucrezi cu acesta! În mod obișnuit, oamenii gravitează spre ceea ce sunt buni și se opresc de activitățile mai dificile.

Prin consumul constant de carbohidrați și grăsimi ridicate, veți continua să aveți un corp neted. Dar caloriile mele totale?

Funcționează Cheat Days? În principal, am fost întrebat dacă funcționează efectiv. Răspunsul scurt este DA, o fac. Voi explica de ce mai târziu în articol.

Caloriile totale se vor roti, de asemenea, în funcție de activitatea dvs. O sesiune dură, inferioară a corpului, care implică genuflexiuni, GHR și șolduri, va necesita mai multe calorii decât o sesiune superioară a corpului, care implică bucle și zdrobitori de cranii.

CEL MAI BUN SFAT PENTRU EXERCIȚII ȘI MÂNCARE PENTRU TIPUL TĂU DE CORP - AB EXERCIȚII -

O problemă majoră în jocul de fier este că oamenii supraestimează cât de greu se antrenează. Apoi, încep să se întrebe de ce nu scapă de grăsime corporală chiar și atunci când circulă cu carbohidrați.

Aceasta este definiția falsului hustle.

ectomorf macrocomenzile de pierdere a grăsimilor

Dacă consumați prea multă mâncare, nu veți pierde grăsimea corporală nici atunci când faceți ciclul cu carbohidrați. Aportul caloric trebuie să fie în concordanță cu ceea ce urmează să faceți pentru a vă construi un fizic mai slab și mai puternic.

Cele 3 chei pentru numărarea raporturilor de macronutrienți

Cum îmi calculez caloriile și macronutrienții? Alimentele precum orezul și fasolea ar cădea sub carbohidrați. Alimentele precum puiul și carnea de vită ar cădea sub ectomorf macrocomenzile de pierdere a grăsimilor.

ectomorf macrocomenzile de pierdere a grăsimilor

Alimentele precum uleiul de măsline și nucile amestecate ar cădea sub grăsimi. O regulă generală generală atunci când calculați caloriile pentru pierderea de grăsime ar fi să vă luați greutatea corporală și să o multiplicați cu 11 sau Numărul final ar fi de obicei cantitatea de calorii pe care trebuie să le consumați pentru a începe să pierdeți grăsime corporală.

Mira Charlie, Trevor And A Girl Savannah - Online Gratis Latino es

Cu toate acestea, această regulă nu se va aplica tuturor în același mod. Dacă cântărești de kilograme, ai un metabolism rapid și îți poți menține fizicul sau greutatea corporală actuală consumând de calorii pe zi, atunci scăderea la de calorii este prea abruptă pentru o scădere inițială pentru zilele de antrenament.

Demo lecție Access 2016 - Cum creăm o macrocomandă?

Aș începe acel lifter în jurul valorii de de calorii în zilele de antrenament și aproximativ de calorii în zilele libere. Acestea sunt câteva dintre divizările pe care le-am folosit cu mine și cu clienții mei de mai jos.

Mai multe despre acest subiect