Set și rep game pentru pierderea de grăsimi, Dincolo de seturi și repetări: o privire asupra volumului de antrenament

set și rep game pentru pierderea de grăsimi

Pagina principala Dincolo de seturi și repetări: o privire asupra volumului de antrenament Care este cea mai bună gamă de rep care trebuie utilizată pentru construirea mușchilor?

carb combo blocant de

Ei bine, ceea ce urmează să spun ar putea să vă surprindă: nu există o gamă de repere magice. Există intervale rezonabile, dar la sfârșitul zilei, atâta timp cât nu încercați să transformați antrenamentul cu greutăți într-o activitate aerobă, majoritatea intervalelor de repetare cuprinse între 5 și 12 chiar și până la 20 vă vor ajuta cu construirea musculară dacă sunt folosite cu înțelepciune.

Un lucru pe care îl înveți să lucrezi zilnic cu culturisti și powerlifters de nivel superior este realitatea că nici doi sportivi nu se antrenează la fel. Unii se antrenează cu scheme de repetiții mai mici, unii se antrenează cu o gamă variată de repetiții, iar câțiva se antrenează chiar cu repetări foarte mari.

Universe dineste cunoscut pentru că a folosit un sistem de antrenament care s-a concentrat pe seturi de 22 de repetiții. Pe de altă parte, Arnold s-a bazat foarte mult pe antrenamentele de 5x5 în stil Reg Park, ca un culturist mai tânăr.

Așadar, aici avem paradigma care descurcă majoritatea cursanților. Chet Yorton a folosit 22 de seturi de repetiții, Arnold Schwarzenegger a folosit 5 seturi de repetiții și ambii au fost monștri! Ce dă? Totul merge? Un fel de. Întrebarea este de fapt mai complicată decât seturile și repetările și se rezumă la conceptul de volum de antrenament. Volumul antrenamentului: mai important decât reprezentanții și seturile Ce este în lume volumul antrenamentelor și de ce ar trebui să vă pese?

Să aruncăm o privire mai atentă. Volumul de antrenament este un instrument mai bun atunci când încerci să faci față cerințelor unei abordări individuale de antrenament sau a unui antrenament.

Secretele distrugerii lui Jim Stoppani: arde mai multe grăsimi corporale cu superseturi puternice

Evident, volumul nu poate măsura impactul tehnicilor de antrenament, cum ar fi antrenamentul până la eșec, dar oferă totuși o perspectivă uimitoare asupra cât de greu lucrați. Să comparăm câteva abordări populare de formare: 3 seturi x repetări.

Faceți o căutare pe Google și veți găsi multe argumente cu privire la care dintre set și rep game pentru pierderea de grăsimi protocoale de formare este superior.

Deci, care tabără este corectă?

Evolite Cafeina 200 mg 100 Capsule

Ambele abordări sunt valide și practic egale atunci când se analizează volumul general de antrenament utilizat în timpul ambelor antrenamente. Lasă-mă să explic. Aceasta este o generalizare, desigur, dar una solidă din motive de comparație. Deci, pentru cele 2 abordări de mai sus, ajungem la următoarele volume de instruire: 3 seturi x repetări x de lire sterline rotunjit un păr din motive practice și folosind o medie de 9 repetiții.

metode naturale de slabit rapid slimming young living

Aceasta produce un volum total de antrenament de 5. Acum, evident, aceasta este o versiune amețită a acestei comparații. Există și alte variabile posibile care ar putea schimba aceste scenarii. Dar, cu toate acestea, dacă te uiți la volumele generale de antrenament pentru aceste abordări, observi că greutatea sa mișcat volum este aproape identic. În plus, dacă ar fi să efectuați 2 seturi x 20 repetări cu de lire sterline, ceea ce pare a fi o cantitate rezonabilă de greutate, având în vedere numerele de mai sus, volumul dvs.

S-ar putea argumenta că un set de 20 de repetiții nu este foarte impozabil în primele câteva repetări, dar oricine a efectuat vreodată un set de 20 de repetări de genuflexiuni știe cât de imposibil de dur sunt ultimele repetări. Evident, 20 de seturi de repetiții nu sunt recomandate pentru majoritatea seturilor, dar pot fi un instrument eficient.

pierdere în greutate md san diego groupon slabire usturoi

Ați început să vedeți o imagine mai mare aici? Deși acesta nu este un sistem perfect pentru analiza antrenamentelor, este mult mai avansat decât simpla concentrare pe seturi și repetări.

Structurarea unui antrenament pe baza volumului de antrenament În articolul meu despre divizările de antrenament, am subliniat o cantitate rezonabilă de seturi de efectuat săptămânal pe corp.

Care este cel mai bun antrenament cu toate mașinile?

Iată o recapitulare: seturi săptămânale - Grupuri musculare mari. Aceste grupuri includ piept, spate, umeri și quads. Aceste grupuri includ biceps, triceps, viței, abdominale și ischiori. Aceste totaluri setate pot fi utilizate pentru a contura un număr adecvat de exerciții de structurat pe fiecare parte a corpului.

De acolo, puteți calcula volumele posibile pentru fiecare exercițiu pe baza puterii dvs. Aceste volume totale pot fi utilizate pentru a calcula o multitudine de combinații posibile de seturi și rep. Înainte de a merge mai departe, trebuie să menționez un punct important.

  • Evolite Nutrition - Evolite Cafeina mg Capsule - terapiegiurgiu.ro
  • Espn pierderea în greutate
  • Трудно поверить, что в одном человеке обольщение и искренность могут уживаться подобным образом, но в данном случае это было именно .
  • Секунду-другую он размышлял, а затем лицо его осветилось: Нам остается только одно: как уж это выйдет -- не знаю, только мы должны доставить Вэйнамонда на Землю, чтобы наши философы могли его изучить.
  • Cel mai bun mod de a maximiza pierderea de grăsime
  • И нигде глаз его не встречал того, что он так ожидал увидеть, -- не было знакомого блеска металла, этой от века непременной принадлежности любого машинного слуги человека.
  • Когда в результате напряженной борьбы между приливными силами и гравитацией Луна, наконец, начала падать, ее уничтожение стало необходимостью.
  • Меня попросили привести тебя в Совет, Олвин, -- сказал .

Unele game de repetiții vor funcționa mai bine pentru dvs. Mai mult decât atât, nu toate părțile corpului vor răspunde în mod egal la aceleași intervale de rep. Joacă-te, învață-ți corpul și află ce funcționează pentru tine. Nimic nu este mai important decât acesta! Pentru a afla cele mai bune combinații de reprezentanți și seturi, trebuie mai întâi să înțelegeți în mod rezonabil ceea ce este adevăratul dvs. Fără o idee rezonabilă despre 1RM, pur și simplu ghiciți.

Pentru acest exemplu, ne vom uita la volumul de antrenament ghemuit și vom baza numerele în jurul unei ghemuituri maxime de de lire sterline. Deoarece genuflexiunile lucrează cu patru un grup muscular marene vom concentra pe 3 până la 5 seturi pe săptămână.

Din cauza oboselii musculare, exemplarul nostru de ridicare nu va putea finaliza 4 seturi de 8 repetări folosind de lire sterline. Deci, să ne prefacem că în sala de gimnastică este capabil să efectueze 4 seturi x 8 repetări cu de lire sterline. Seturile și repetările utilizate în exemplul nostru sunt medii.

Deci, 4 seturi x 8 repetări sunt set și rep game pentru pierderea de grăsimi loc minunat pentru a începe. Când îți găsești propriul volum pentru un exercițiu, de unde începi nu contează cu adevărat.

  • Dincolo de seturi și repere O privire asupra volumului de antrenament Musculare și forță
  • Ms meds care provoacă pierderea în greutate
  • Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere?
  • Încălzire: Un set de exerciții de încălzire trebuie făcut cu orice exercițiu în care se folosește greutate pentru a întinde mușchii și a crește fluxul de sânge către aceștia, prevenind astfel rănile.
  • Cum sa slabesti foarte rapid
  • Oprește căderea parului in mod natural, ajută-l sa regenereze și sa își recapete frumusețea și strălucirea cu ajutorul produselor SNEP.
  • Poate că asta va ajuta mai mult
  • Secretele distrugerii lui Jim Stoppani: arde mai multe grăsimi corporale cu superseturi puternice Alternarea între repetări reduse și repetări ridicate atunci când supersetarea vă poate duce la rezultatele următoare.

Luați numărul de seturi și repetări pe care le puteți efectua cu un anumit exercițiu, înmulțiți-le cu greutatea totală și veți ajunge la un volum total. Cu acest volum, puteți inversa seturile de inginerie și greutatea pentru orice interval de rep. Un volum de 6. După cum puteți vedea, în timp ce volumul de antrenament rămâne același, numărul de repetări și seturi acoperă un spectru larg.

Utilizarea volumului pentru a încerca diferite scheme de setare și rep Există o modalitate simplă de a calcula schemele posibile de set și rep, pe baza volumului de antrenament pentru orice greutate dată.

chiar trebuie să pierd rapid în greutate amestec de slăbire

În primul rând, va trebui să calculați volumul curent pentru un anumit exercițiu. Pentru acest exemplu ne vom concentra pe banca de presă. Să ne prefacem că efectuați în prezent următoarele seturi de bancnote: Setul 1: x 10 repetări.

Aceasta produce un volum de 1. Setul 2: x 8 repetări. Setul 3: x 6 repetări. Setul 4: x 4 repetări. Aceasta produce un volum de de lire sterline. Setul 5: x 10 repetări.

salon de slăbire bikini de arzător de grăsime

Volumul total de greutate mutat pentru aceste 5 seturi este egal 7. Poate că ați folosit schema de mai sus set și rep de luni întregi și aveți nevoie de o schimbare.

Decizi că vrei să păstrezi aceeași intensitate a apăsării pe bancă, dar că repetări mai mici te atrag chiar acum, așa că alegi să lucrezi cu de lire sterline pentru toate seturile de lucru. De asemenea, doriți să utilizați două seturi de "ramping" și să limitați repetările pe aceste seturi la 5, astfel încât să nu fiți obosiți când ajungeți la seturile "all out" cu de lire sterline. Decizi să folosești următoarele 2 seturi rampe înainte de a trece la de lire sterline: Setul 1: de lire x 5 repetări.

Aceasta produce un volum total de de lire sterline. Setul 2: de lire x 5 repetări. Volumul total pentru aceste două seturi de rampă este de 1. Scăzând acest total din volumul dvs. Pentru a găsi combinații posibile de set și rep cu acest volum rămas, pur și simplu împărțiți 6. Numărul rezultat este 27 rotunjit un păr în sus. Acum puteți utiliza orice combinație rezonabilă înmulțită de seturi și repetări care este egală cu De exemplu: 4 seturi x 7 repetări cu de lire sterline.

Nu vă obsedați să obțineți numerele exact la fel. Ideea nu este să faci totul să se încadreze într-o cutie matematică perfectă, ci mai degrabă să te plasezi în același stadion. Urasc matematica! Ura matematica? Încercați să nu faceți acest lucru mai complicat decât este.

celucor super hd fat burner pierdere avansată în greutate calera alabama

În loc să încercați să transformați construcția musculară într-o formulă concentrându-vă pe volumul de antrenament, folosiți volumul de antrenament ca linie directoare generală. Volumul de antrenament este cel mai util atunci când se încearcă compararea a două abordări de antrenament diferite. Dacă o abordare are un volum săptămânal de antrenament mult mai mare, ar trebui să arunce un steag roșu.

Dincolo de seturi și repetări: o privire asupra volumului de antrenament

Data viitoare când cineva încearcă să se certe cu privire la ce interval de reprezentare magic este cel mai bun, încercați să vă concentrați asupra volumului general de pierde in greutate 18 zile. La sfârșitul zilei, există multe căi de parcurs, unele mai bune pentru corpul tău decât altele.

Fiecare dintre noi este unic și nici doi culturisti sau powerlifters nu se antrenează în același mod.

Învață-ți corpul, fă-ți timp pentru a-ți explora antrenamentele și volumele de antrenament pe care le folosești. Când vă uitați la antrenamentele altora, opriți reducerea la zero a intervalelor de repetări și începeți să luați în considerare imaginea mai mare care implică repetări înmulțite cu seturi înmulțite cu greutatea. Volumul de antrenament este o metodă de analiză mai eficientă și, deși nu este infailibil, este un instrument mult mai bun.

Alăturați-vă peste

Mai multe despre acest subiect