Pierdere în greutate stil de viață sedentar. Pierdere în greutate fără a face dieta cu un stil de viață sedentar. Ce include dieta greșită?

pierdere în greutate stil de viață sedentar

cobra prezintă pentru pierderea în greutate eco slim in farmacia si trova

De obicei, un stil de viață sedentar este rău pentru sănătatea noastră. De asemenea, sportul se estompează adesea pe fond, deoarece din cauza grijilor cotidiene nu există pur și simplu suficient timp pentru asta. Prin urmare, sala de sport, piscina și schiul sunt ceea ce trebuie doar să visăm.

Medicamente pentru pierderea în greutate cu un stil de viață sedentar. Faceți o plimbare după muncă

Cu un stil de viață sedentar, sau mai degrabă, cu consecințele sale, puteți lupta, de asemenea, întocmind un meniu rezonabil pentru fiecare zi. Vă aducem în atenție una dintre dietele care vă vor ajuta să vă creați meniul pentru fiecare zi. Durata sa este de 14 zile. Conținutul caloric al alimentelor consumate pe zi este aproximativ egal cu kcal.

Reguli generale

Un astfel de meniu presupune în fiecare zi posibilitatea de a alege produse pentru mese din numeroase opțiuni. Această dietă vă va ajuta în cel mai bun mod de pierdere în greutate în kentucky reduce efectele unui stil de viață sedentar și a ședinței îndelungate la pierdere în greutate stil de viață sedentar. Activitatea muncii a persoanelor cu muncă mintală se caracterizează prin efort fizic scăzut și stres neuropsihic ridicat.

Este tipic pentru lucrătorii de birou să stea de ore pe săptămână. De obicei, chiar și în week-end, rareori cineva are o odihnă activă. Cu un stil de viață sedentar, crește riscul de boli cardiovasculare, boli cronice ale pierdere în greutate stil de viață sedentar vertebrale, afecțiuni circulatorii, atonie intestinală constipațiedeteriorarea fluxului venos condiții preliminare pierdere în greutate stil de viață sedentar varice.

De asemenea, duce la creșterea în greutate. Cu un stil de viață sedentar și multă muncă, dacă nu există nicio ocazie de a merge la plimbare în fiecare zi sau de a merge la sală de câteva ori pe săptămână, trebuie să petreci cel puțin weekend-uri cu beneficii pentru sănătate - jucând sport sau activități în aer liber.

Este recomandabil să renunțați la obiceiurile proaste, dar cel mai important, trebuie să vă monitorizați dieta. Trebuie să vă planificați clar dieta și să vă asigurați că îi monitorizați conținutul de calorii. Cu munca mintală și puțin efort fizic, cheltuielile de energie pentru bărbați sunt de kcal, iar pentru femei kcal pe zi. Dacă conținutul de calorii al dietei depășește zilnic consumul de energie cu kcal, atunci aceasta duce inevitabil la creșterea în greutate în condiții de activitate fizică insuficientă.

În acest sens, este important ca lucrătorii sedentari să reducă conținutul de calorii zilnic la nivelul costurilor energetice individuale.

Acest lucru vă va menține greutatea la același nivel dacă sunteți mulțumit. Dacă scopul este de a reduce greutatea corporală, trebuie să creați un echilibru energetic negativ. Reducerea conținutului de calorii zilnic se realizează prin limitarea grăsimilor mâncare prăjită, mezeluri, carne grasăcarbohidrați simpli și reducerea volumului de porții. Cea mai rațională este patru mese pe zi - mâncarea este digerată mai bine, iar nutrienții sunt bine absorbiți.

Pentru a rezuma

Intervalele dintre mese de ,5 ore creează o încărcare uniformă asupra organelor digestive, care este necesară procesării complete a alimentelor cu enzime. Obiceiurile alimentare consistente împiedică supraalimentarea.

picioare de slăbire a picioarelor puteți să pierdeți în continuare greutatea fără a vă purta

Cina târzie trebuie exclusă, deoarece privește aparatul secretor al tractului digestiv de suficientă odihnă. Cina trebuie să fie cu cel mult 3 ore înainte de culcare. Cantitatea zilnică de grăsime nu trebuie să depășească 60 g, inclusiv untul, legumele și grăsimile conținute în alimente.

Grăsimile din lapte, pe care le obținem consumând unt, lapte, smântână și nu foarte grase smântână, sunt mai sănătoase. Toate produsele lactate sunt o sursă de vitamina A, colină, tocoferol.

Grasimile vegetale care contin acizi grasi polinesaturati masline, seminte de in, floarea soarelui, porumb sunt importante in dieta. Cu o activitate fizică mică, este necesar să se limiteze carbohidrații, în special la cei simpli. Consumul crescut de zahăr, gemuri, produse coapte dulci, înghețată, dulciuri și alte dulciuri cu inactivitate duce inevitabil la obezitate.

pierderea în greutate kim bensen grăsime și leneș trebuie să piardă în greutate

Limitat la cartofi, fructe dulci și fructe uscate. Introducerea produselor cu efecte lipotrope și anti-sclerotice: brânză de vaci, brânză, carne de pui, pește specii grase și produse vegetale - leguminoase și secară. Pentru a sprijini funcția creierului, includeți alimente care conțin grăsimi monoinsaturate ulei de măsline, avocado, toate nuci, ouăvitamine B și vitamina E germeni de grâu, ulei de germeni de grâu, ulei de soia, ulei de arahide, semințe de bumbac, porumb, floarea soarelui, măsline.

Metoda Smelov

Introducerea unei cantități mari de legume și fructe, surse de vitamine B1, C, B6, PP, E, B12, A, acid folic legume și ierburi verziprecum și fibra necesară. Creșterea cantității de fibre fibra dietetică necesară pentru funcționarea normală a intestinului, deoarece constipația este o problemă pentru multe persoane sedentare. Pe lângă legume și fructe, sursele de fibre sunt cereale integrale, leguminoase, pâine de tărâțe și pâine crocantă, semințe de in și orice nuci. Valoarea nutrițională a boabelor integrale este semnificativ mai mare decât a celor rafinate, care sunt lipsite de vitamine și fibre în timpul procesării.

Pierdere în greutate fără a face dieta cu un stil de viață sedentar. Ce include dieta greșită?

Aport adecvat de apă potabilă. O dietă pentru lucrătorii sedentari nu trebuie să conțină: Fast food, pizza, prăjituri, plăcinte - gustări foarte des întâlnite la desktop. Acestea ar trebui să fie excluse definitiv din dietă din cauza lipsei de beneficii din utilizarea lor și a conținutului ridicat de calorii.

Cel mai bine este să luați mâncăruri gătite acasă cu dvs.

slabeste sanatos 5 kg intr o luna îndepărtați grăsimea de la ramen

Alimente prăjite și grase. Pentru a face acest lucru, toate felurile de mâncare trebuie fierte într-un cuptor sau multicooker, fără grăsime. Dulciuri, produse de patiserie, produse de patiserie și prăjituri.

cum pot să mă diminuam în mod natural grăsimi bune atunci când încearcă să piardă în greutate

Acestea ar trebui excluse sau limitate semnificativ.

Mai multe despre acest subiect